Klimakalkulatoren til Vestlandsforsking

Veit du kva ein klimakalkulator er? Er du interessert i ditt og husstandens miljøpåverknad når det gjeld energibruk, klimagassutslepp og karbonfotavtrykk? Vestlandsforsking har laga ein kalkulator for deg!

Veslandsforsking sin enkle, men geniale, klimakalkulator er veldig fin for å berekne miljøpåverknaden til ein husstand.

Denne kalkulatoren er ikkje meint for å “arresterere” nokon, men for å medvetgjera til å ta meir miljøvenlege val i framtida.

Prøv den og finn ut korleis du ligg an, og søk kunnskap - gjerne hjå oss - eller andre, som Vestlandsforsking, for å bli “klimasmartare” i framtida.

Det finst MANGE ulike versjonar av klimakalkulatorar. Nokre kostar, nokre er gratis. Nokre er veldig enkle, og nokre er sjukt kompliserte. Vi ynskjer å tipse om Vestlandsforsking sin klimakalkulator fordi den er laga i “nabogrenda” Sogndal (museet er i Fjærland, som du kanskje veit) og fordi den då er relativt “stuttreist” (sjølv om stuttreist kanskje er litt rart ein internettsamanheng, men likevel).

Prøv den! :)

Vestlandsforsking sine heimesider.

Gasta Design

Vi skaper lønnsame nettsider basert på Squarespace, og utviklar gjerne din visuelle identitet eller hjelper deg med digital markedsføring.

Årsmeldinga 2021

Neste