Norsk Bremuseum

Om oss

Norsk Bremuseum & Ulltveit-Moe senter for klimaviten er eit interaktivt museum for heile familien som gir deg kunnskap om brear og klima på ein ny og spennande måte.

Museet er ei privat stifting oppretta av Den Norske Turistforening, International Glaciological Society, Norges vassdrags- og energidirektorat, Norsk Polarinstitutt, Høgskulen i Sogn og Fjordane, Universitetet i Bergen og Universitetet i Oslo i 1989.

Føremålet med Norsk Bremuseum er å samle, skape og spreie kunnskap om brear og klima. Stiftinga si verksemd omfattar naturvitskaplege og kulturhistoriske fagfelt. Bremuseet syner samspelet i naturen og mellom natur og menneske - gjennom avansert filmteknikk, interaktive modellar og dine eigne eksperiment med ekte bre-is. Norsk Bremuseum er for det nyfikne mennesket.

Jostedalsbreen nasjonalpark

Norsk Bremuseum er eit autorisert besøkssenter for Jostedalsbreen nasjonalpark.

Nasjonalparken er eit landskap forma av is og vatn. Nasjonalparken blei oppretta ved kongeleg resolusjon 25. oktober 1991. Arealet er på 1315 km², halvparten er bre og 90 % av nasjonalparken ligg høgare enn 800 m o.h. Jostedalsbreen er den største breen på det europeiske fastlandet med ei flate på 458 km².

Jostedalsbreen Nasjonalpark med utsikt mot Bøyabreen i Fjærland

Arkitekten - Sverre Fehn

Norsk Bremuseum er teikna av sivilarkitekten M.N.A.L. Sverre Fehn, som har vunne mange internasjonale prisar innan arkitektur.

Sverre Fehn fekk oppdraget med å teikne Bremuseet i 1989, og museet blei opna i 1991. Bygningane han har teikna var ofte museum eller galleri, men også privathus.

Leige av lokaler

Ynskjer du å leige kontor eller arrangere seminar, foredrag, møter eller andre arrangement i Fjærland? Vi har lokaler som passar fint til dette.

“Feltstasjonen”, vårt seminar- og undervisingsbygg har mellom anna møterom for 50 personar og er utstyrt med audiovisuelle hjelpemiddel og trådlaust internett. Det er også tilgang til toalett.

Miljøfyrtårn

Sommaren 2019 vart Norsk Bremuseum & Ulltveit-Moe senter for klimaviten sertifisert som eit Miljøfyrtårn. Målsettinga var å bevisstgjera oss sjølv for å bidra til ein grønare og meir berekraftig framtid.

I 2022 har vi blitt resertifisert for tre nye år og er med det klare for ein vidare berekraftig innsats.